Els sindicats de la Mesa General de la Funció Pública consideren imprescindible la presència de la vicepresidenta a la reunió de demà

Dimarts, 11 de juny

Demà, dia 11 de juny, a les 10 h, es reuneix la Mesa General de la Funció Pública de la Generalitat de Catalunya a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació (carrer Sepúlveda, 148-150, Barcelona).

Els sindicats de la Mesa considerem que fins ara no s’ha dut a terme un veritable procés de negociació de les retribucions dels treballadors i treballadores de la Generalitat per incapacitat o falta d’autoritat de la representació del Govern de modificar les seves propostes, malgrat el canvi de les variables que componen l’elaboració pressupostària. D’altra banda, no se’ns ha donat la informació necessària per poder desenvolupar la negociació.

Davant aquesta situació, els sindicats de la Mesa, CCOO, IAC i UGT, considerem imprescindible que a la reunió de demà assisteixi la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, en compliment de les seves responsabilitats vers aquesta Mesa.

Barcelona, 10 de juny de 2013