Demà dijous, 6 de juny, reunió de la Mesa General de la Funció Pública

Valoracions a les 12’00h

El sindicat CCOO acudirà demà, a les 10’00 hores, a la reunió de la Mesa General de la Funció Pública, amb la finalitat d’expressar la seva indignació davant l’actitud del Govern de Catalunya respecte als treballadors públics i els seus representants. Aquesta reunió no es farà a la seu del Departament de Governació sinó al Departament d’Empresa i Ocupació (carrer Sepúlveda, 148-150, Barcelona).

La manca de respecte de la que ha fet gala el Govern de CiU filtrant el contingut de la reunió, en la que els seus representants comunicaran als sindicats les decisions ja preses, no permeten a CCOO posar moltes esperances en aquesta reunió, a la que assistirà per respecte a la Mesa de negociació i als treballadors als que representa.

CCOO creu en la necessitat d’accions unitàries que facin front a l’actitud del Govern, resignada, quan no complaent, amb el Govern de Madrid i els mercats rapinyaires, i agressiva contra els treballadors. CCOO, en el marc de la Plataforma Sindical Unitària, intensificarem les accions de denuncia d’aquesta política que ens porta al suïcidi com a país i a la misèria de la seva població.

A les 12’00 hores, els tres sindicats que formen part de la Mesa General d’empleats públics de la Generalitat de Catalunya (CCOO, IAC i UGT) faran una valoració del resultat de la reunió.

Barcelona, 5 de juny de 2013

Agenda:
Dijous 6 de juny del 2013
12.00 hores
Davant el Dept. d’Empresa i Ocupació (c. Sepúlveda, 148-150, Barcelona)