CCOO i els sindicats que formen part de la Plataforma Sindical Unitària convoquen concentració de delegats i delegades de l’àrea pública

Demà, dimarts 7 de maig, a les 12.30 h, lliuraran una carta al president de la Generalitat titulada “Retallar drets hipoteca el nostre futur”

Demà, dimarts 7 de maig, a les 12.30 h, delegats i delegades sindicals que formen part de la Plataforma Sindical Unitària de la funció pública lliuraran al Palau de la Generalitat les signatures recollides per demanar al president de la Generalitat un compromís per recuperar el nivell d’ocupació i les condicions de treball que teníem el gener del 2010 a la funció pública de Catalunya i per demanar-li que faci marxa enrere en la degradació dels serveis públics.

En definitiva, aquest és un escrit en què exigim l’elaboració d’uns pressupostos socials que protegeixin els drets dels ciutadans i ciutadanes de Catalunya, i dels seus empleats públics.