Concentració de delegats de l’Institut Català de la Salut (ICS)

Demà dijous, 18 d’abril, davant de la seu de l’ICS a Barcelona

La Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública, de la qual forma part CCOO de Catalunya, farà lliurament demà, dijous 18 d’abril, d’un escrit dirigit al director gerent i al director de Recursos Humans de l’Institut Català de la Salut (ICS), on exigeix que la direcció de l’ICS retiri immediatament la instrucció mitjançant la qual va augmentar, unilateralment i sense cap fonament jurídic, la jornada laboral, i iniciï un veritable procés negociador, amb l’objectiu d’assegurar el manteniment de les plantilles.

Els representants de la Plataforma Sindical registraran l’escrit coincidint amb una concentració de delegats sindicals de l’ICS que es farà a les 11.00 h hores davant de la seu de l’ICS a Barcelona, a Gran Via/Balmes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d’abril de 2013

Agenda:
Dijous 18 d’abril del 2013
11.00 hores
Seu de l’ICS (Gran Via de les Corts Catalanes, 587, BCN)