CCOO i la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública convoquen concentracions de treballadors i treballadores de la Generalitat

Demà dimarts, 26 de febrer, a les portes dels centres de treball

CCOO, juntament amb la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública, ha convocat els treballadors i treballadores de la Generalitat a concentrar-se davant dels seus centres de treball: centres docents, hospitals, atenció primària, serveis centrals, territorials, parcs de bombers, residències, etc.

Serà una jornada per mostrar el rebuig dels empleats públics a la política de retallades iniciada pels governs en l’actual context de crisi.

Tindrà lloc demà dimarts, 26 de febrer, a les 10.00 h per al personal d’administració; al migdia, per als docents (previsiblement primària a les 12.30 h i secundària a les 14.00 h), i, per als sanitaris, en l’horari que determini cada centre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de febrer de 2013

Agenda:
Dimarts, 26 de febrer de 2013
A partir de les 10.00 h
A les portes dels centres de treball