Repartiment del manifest de la Plataforma Sindical Unitària (Àrea Pública) per exigir un canvi en les polítiques pressupostàries de la Generalitat

Demà divendres, 8 de febrer, a les 12’30h, a la seu del Departament d’Economia i Coneixement a Barcelona

Aquesta setmana, els sindicats presents a la Plataforma Sindical Unitària (Àrea Pública), entre ells CCOO de Catalunya, van a diferents centres de treball de la Generalitat per fer un repartiment del manifest en defensa dels serveis públics i de les condicions de treball dels treballadors i treballadores que depenen dels pressupostos de Catalunya.

Si bé avui dijous, 7 de febrer, es feia a les delegacions territorials del Departament d’Ensenyament, demà divendres, 8 de febrer, es fa a les treballadores i treballadors de la resta de centres.

Com a mostra d’aquesta difusió, una representació de la citada Plataforma farà lliurament d’aquest escrit als treballadors i responsables del Departament d’Economia i Coneixement, a la Rambla de Catalunya, 19-21, de Barcelona, a les 12’30 hores del divendres 8.

Aquest manifest recull l’exigència al Govern de la Generalitat i als grups parlamentaris d’un canvi radical de les seves polítiques pressupostàries que es reflecteixi inequívocament en l’elaboració dels propers pressupostos de la Generalitat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de febrer de 2013

Agenda:
Dijous 7 de febrer de 2013
A les 12.30h
Departament d’Economia i Coneixement (Rambla Catalunya, 19-21, Barcelona)