Els sindicats que formen part de la Plataforma Sindical Unitària repartiran un manifest a les seus dels Serveis Territorials d’Ensenyament

Demà dijous, 7 de febrer, a les 11’00h a la seu del Consorci d’Educació i a les 12’00h als Serveis Territorials d’Ensenyament a Barcelona

Demà dijous, 7 de febrer de 2013, representants dels sindicats que formen part de la Plataforma Sindical Unitària (Àrea Pública) repartiran, davant de les seus dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament de la Generalitat, el manifest unitari que aquesta plataforma ha elaborat en defensa dels serveis públics i de les seves condicions de treball.

El repartiment a Barcelona es realitzarà a les 11’00h a la seu del Consorci d’Educació de Barcelona (Plaça Urquinaona, 6) i a les 12’00h a la seu dels Serveis Territorials Barcelona-Comarques (c/Casp, 15).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de febrer de 2013

Agenda:
Dijous 7 de febrer de 2013
A les 11.00h (Consorci Educació. Pl. Urquinaona, 6, BCN)
A les 12.00h (Serveis Territorials. c/Casp, 15, BCN)