La Plataforma Sindical Unitària de l’administració pública valora les darreres reformes del Govern central i anuncia noves mobilitzacions a Catalunya

La Plataforma Sindical Unitària de l’Administració Pública de Catalunya convoca demà dimarts, 6 de novembre, una roda de premsa on anunciarà la propera manifestació que tindrà lloc el dijous, 8 de novembre a les 17.30 de la tarda a Barcelona i valorarà les últimes reformes legals fetes pel Govern central, especialment l’aplicació del ERO al personal de les administracions públiques. A la roda de premsa es lliurarà el manifest unitari consensuat per totes les organitzacions que conformen la plataforma.

La roda de premsa tindrà lloc a la seu de la CATAC-IAC, Via Laietana 57, 5è 2na de Barcelona, a partir de les 11.00 hores. Per part de CCOO de Catalunya participarà a la roda de premsa Montse Ros, en qualitat de portaveu de l’Àrea Pública del sindicat.