format impressió |  contrast

Fax. 93 481 27 84
areapublica@ccoo.cat

foto edifici CCOO de Catalunya

Projecte de llei de mesures per a l'ocupació pública

No és la primera vegada que un cos de l'Administració es declara a extingir. Amb el cos de subalterns estem parlant de l'extinció d'un cos sense que hi hagi cap mena de contraprestació positiva a canvi. Són 389 interins, més tots els qui estiguin fent substitucions, que mai podran aconseguir un lloc de treball fix, el futur dels quals és molt negre i es poden quedar sense res en qualsevol moment. Són més de 1.500 persones, funcionaris/àries de carrera, que veuen estancades les seves places, sense cap possibilitat de futur. Si troben dificultats als seus centres no podran demanar trasllat, si volen anar a viure a un altre lloc no ho podran fer, no tindran cap marge de maniobra per buscar un altre centre perquè l'Administració els haurà convertit en una foto fixa sense moviment real encara que diguin que tindran dret a la mobilitat.

Projecte de de Llei de mesures per a l'ocupació pública

Nota sobre alguns aspectes del projecte  [Finalment ERC ens va rebre el dia 24 de març]

Full recollida de signatures on expressem el nostre total rebuig a les intencions d'aquest Govern, d'extingir el cos de subalterns de la Generalitat i on exigim el compliment de la convocatòria d'oferta pública, tal com estava prevista, davant la perllongada situació de precarietat dels treballadors i treballadores interins d'aquest cos, el podeu lliurar als delegats i delegades del vostre centre o enviar per fax al sector de la Generalitat:

Barcelona    934812878
Girona
Lleida          973280021 (posar a l'atenció sector generalitat)
Tarragona

25/03/2010