format impressió |  contrast  

Agroalimentària

Demà dijous, 2 de setembre, a les 16 h

CCOO organitza una concentració de protesta contra l'acomiadament del president del comitè d'empresa de Coca Cola a Tarragona


Demà dijous, 2 de setembre, a les 16 hores, tindrà lloc una concentració de delegats a les instal•lacions de Coca Cola a Tarragona (c. Arquebisbe Pont i Gol, 6, local 6). Es tracta d'una mesura de protesta contra l'acomiadament del president del comitè d'empresa -de CCOO- del centre de treball que Cobega (Coca Cola) té a la ciutat.

Aquest acomiadament és una mostra més del canvi radical adoptat per l'empresa en la seva manera de gestionar les relacions laborals amb acomiadaments encoberts i la negació d'opcions alternatives que permetin resoldre els problemes laborals.

CCOO segueix apostant pel diàleg i la negociació realista, però no acceptarà, sota cap concepte, decisions arbitràries en contra dels treballadors.






Compartir a:
01/09/2010


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Afilia't

Federació Europea de Sindicats de l'Alimentació, de l'Agricultura i del Turisme
Federación Agroalimentaria de CCOO de España
ISTAS
Generalitat de Catalunya
FAO
CCOO de Catalunya
CCOO España

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI