contrast

Agroalimentària

Notícies

CCOO denuncia Milsa al Tribunal Laboral de Catalunya per la situació de frau en la contractació i abús de la subcontractació existent a l'empresa

Aquesta acció s'emmarca en la campanya que està impulsant CCOO per dignificar les condicions de treball al sector carni a Catalunya, i es produeix després dels infructuosos intents per resoldre la situació per la via del diàleg i la negociació amb la direcció de Milsa.

CCOO valora positivament la creació d'una taula per estudiar mesures que acabin amb l'ús fraudulent de cooperatives i autònoms en el sector carni

En la reunió mantinguda el passat 23 de juny al Departament de Treball, a la qual van assistir representants de CCOO i UGT de Catalunya, de la patronal del sector i de la Generalitat, aquesta es va comprometre a crear una taula per estudiar mesures que posin fi a l'ús fraudulent de cooperatives i autònoms al sector carni. En definitiva, s'acceptava el primer punt del document presentat pels sindicats en el sentit de donar solució a l'actual situació que pateix el sector carni i d'escorxadors d'aus i conills amb l'entrada d'aquestes falses cooperatives.

Destaquem

Transparència

OCT.

Programa sindical: CCOO número 234, 'Joves, aprenents, becaris i precaris'

Canal 33
TVC

icona document Calendari d'assessorament primari de març de 2016
icona document Document VI Conferencia del Sindicat Comarcal de l'Agroalimentació de CCOO del Barcelonès
icona document Informe sobre els danys i els riscos de les polítiques sobre la salut de les dones
icona document Text íntegre del Real Decreto-ley 3/2012, de 10 de febrero, de medidas urgentes para la reforma del mercado laboral.
icona document La reforma de pensiones: Garantía del sistema público - Más contributivo, más solidario.
icona document Graella comparativa sobre la reforma de les pensions 2011
icona document Jornades de debat sobre el treball sindical en les campanyes agrícoles
icona document Noves bases de cotització al REASS
icona document Davant de la reforma de la PAC
icona document ANàLISI DEL GABINET JURíDIC CONFEDERAL DE CCOO DEL TEXT DE REFORMA LABORAL PUBLICAt EN EL BOE NÚM. 227 DE 18 DE SETEMBRE DE 2010
icona document Preavís vaga general
icona document 29 DE SETEMBRE, VAGA GENERAL. Documents.
icona document NOTA INFORMATIVA del CERES ''DECRETAZO'' DEL GOVERN DE LA GENERALITAT
icona document 'Gaceta Sindical' sobre la reforma laboral
icona document RAZONES 1. Plan de ajuste: gana el mercado, pierde la democracia
icona document Objectius i criteris per a la negociació col·lectiva 2010
icona document Quadre resum de les diferents reformes laborals fetes a Espanya des de l'any 1984 i fins a l'actualitat, que ha elaborat la Secretaría de Empleo y Migraciones de la CS de CCOO
icona document Intervenció de Lucia Artazco a l'Escola d'Estiu de la Federació Agroàlimentaria de CCOO de Catalunya
icona document Sentència del Tribunal Suprem que reconeix el dret a gaudir de les vacances anuals una vegada finalitzat el període d'incapacitat temporal
icona document Calendari laboral de 2010
icona document CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa, davant l'actual pandèmia de Grip A, la primera guia sindical on es recullen els criteris fonamentals per a l'actuació en l'empresa.
icona document Llei d'igualtat: nous drets.

Identificació
Usuari/a Password