format impressió |  contrast  

Activitats diverses



Activitats Diverses
Via Laietana, 16, 2a planta
08003 Barcelona
telèfon 93 481 27 41
actdiverses@ccoo.cat


Per què una vaga general


PER QUÈ UNA VAGA GENERAL 

 

                
    Els motius que ens obliguen a mantenir-nos ferms en la convocatòria de la VAGA GENERAL DEL 29 DE SETEMBRE són cada dia més forts i ens carreguen de raons.

   De forma molt esquemàtica, en la nostra anterior comunicació titulada PER QUÈ UNA VAGA GENERAL us comentàvem les retallades que, d'un cop de ploma, s'estaven realitzant als drets dels treballadors i treballadores d'aquest país que amb tants esforços, lluites, vagues i manifestacions s'havien aconseguit i ara, amb cinc minuts de pressió de les multinacionals, la banca, les borses i les patronals, el Govern socialista s'havia rendit sense escrúpols.

   Adjunt podeu veure un estudi realitzat pel Gabinet d'Estudis Jurídics de la C. S. de CCOO que esperem que us serveixi de reflexió i comparació davant de les informacions que de forma interessada, diàriament, ens envaeixen per tots els mitjans de comunicació, premsa, ràdio i televisió.

           
CADA DIA AMB MES RAONS, EL 29 DE SETEMBRE FES-TE ESCOLTAR.   

        
VAGA GENERAL !!!







Compartir a:
16/07/2010


Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Afilia't

CCOO Catalunya CCOO Catalunya CCOO Catalunya


Llegeix el 'Lluita Obrera'

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI