Formació per a responsables en RS

Seminari formatiu per a responsables en l’àmbit de la responsabilitat social de les empreses i les persones treballadores autònomes.

L’objectiu principal del seminari formatiu és millorar la formació d’aquelles persones representatives d’entitats que treballen en l’àmbit de la responsabilitat social (RS), així com dinamitzar el diàleg i les sinèrgies entre les mateixes.El seminari abordarà la RS des de la perspectiva de l’empresa i de les associacions sindicals, i es mostraran exemples de pràctiques de RS i de casos en què el diàleg social hagi promogut l’èxit d’aquestes accions.Aquest seminari s’emmarca en la convocatòria del Ministerio de Empleo y Seguridad Social a través de l’Ordre ESS/1743/2012 que promou accions per a fomentar la responsabilitat social de les empreses i els treballadors autònoms. Amb aquest objectiu, les organitzacions PIMEC, CCOO i UGT, amb la col·laboració del Consell de Relacions Laborals de la Generalitat de Catalunya, es complauen a convidar-lo/la a aquest seminari formatiu totalment gratuït que tindrà lloc el proper 23 d’octubre a Barcelona.

Programa seminari formatiu RS