Nacions Unides es mostra decebuda per la manera com les empreses assumeixen estratègies de responsabilitat social

George Kell, director executiu del Pacte Mundial de Nacions Unides per a promoure la responsabilitat social corporativa entre les empreses, s’ha mostrat decebut per la manera com les companyies estan assumint aquest concepte i va afirmar que no està creixent suficientment ràpid i encara que és un gran moviment, no és encara transformador.

D’aquesta manera, en una trobada que es va dura terme a Nova York, Kell va posar l’èmfasi en la necessitat, cada cop més, per tal que el sector privat posi la sostenibilitat en la seva agenda, segons es recull en la nota de premsa de l’organització.

D’aquesta forma va animar les empreses perquè participin al Fòrum de Sostenibilitat Corporativa Rio+20 que es farà el proper més de juny en aquesta localitat brasilera.

“Hem de tenir l’esperança que la trobada, que acollirà més de 2.000 participants, per tal que sigui un estímul a l’hora de promoure la responsabilitat social corporativa. Hem de ser capaços de demostrar que la majoria de les solucions que necessitem ja existeixen”, va afirmar Kell.

Per últim, el representant de l’organisme internacional va assegurar que “ara és el moment d’avançar i demostrar, a través de solucions, que podem trobar respostes als problemes amb què ens enfrontem en la nostra societat.