Presentació del pla d'acció de l'11è Congrés de CCOO de Catalunya

El pla d'acció és el conjunt de propostes polítiques i de treball per als propers quatre anys del conjunt de les organitzacions confederades a CCOO de Catalunya. Fa un recorregut pels elements centrals de la vida política, econòmica i social de Catalunya i, sobretot, de les relacions de treball, els drets de les treballadores i treballadors i el seu dret d'organització al sindicat garantint un espai per desenvolupar els valors col·lectius que representa la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

Documents congressuals de l'11è Congrés de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya celebrarà el seu 11è congrés a Barcelona els dies 4, 5 i 6 d'abril de l'any 2017, amb el lema “Fem CCOO”. El congrés debatrà i establirà l'estratègia i les pràctiques d'actuació sindical per als propers anys i elegirà els òrgans de direcció i les estructures de funcionament. Reunirà 630 delegats i delegades en representació de les persones afiliades i de les organitzacions federatives i territorials.

Proposta de modificació d'Estatuts per a l'11è Congrés de CCOO de Catalunya

més informació »

Barcelona acull el setè i darrer acte de presentació del candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Demà dimecres, a la seu del sindicat a Barcelona, a partir de les 18.00 hores (declas a les 17.45 hores).

més informació »

Reus acull el cinquè acte de presentació del candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Dilluns, a la seu del sindicat a Reus, a partir de les 18.00 hores.

més informació »

Girona acull el tercer acte de presentació del candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Demà dimecres, a la seu del sindicat a Girona, a partir de les 18.00 hores.

més informació »

Manifest del Grup promotor de la candidatura de Javier Pacheco Serradilla a la Secretaria general de CCOO de Catalunya

Els sotasignats, dones i homes que participem en diferents espais del sindicat, seccions sindicals, organitzacions territorials i organitzacions federals del conjunt del territori de Catalunya, que expressem una pluralitat representativa dins de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, tant organitzativa com política, volem promoure entre l'afiliació la candidatura d'en Javier Pacheco a la Secretaria General de la CONC en l'11è Congrés, que se celebrarà els pròxims dies 4, 5 i 6 d'abril de 2017.

més informació »

Granollers acull el segon acte de presentació del candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Demà dimarts, al Polígon Industrial Pla de Palou a les 10.00 hores i a la seu del sindicat a Granollers a les 18.00 hores.

més informació »

Model de recollida d'avals per a la candidatura de Javier Pacheco Serradilla a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Les normes que regulen l'11è Congrés de CCOO de Catalunya diuen que els candidats a la Secretaria General hauran de recollir cinc mil avals en suport físic i telemàtic, durant la fase del primer nivell d'elecció (entre el 12 de desembre i el 20 de gener) per poder-se presentar.

més informació »

Lleida acull el primer acte de presentació del candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

El proper dilluns, a la seu del sindicat a Lleida, a partir de les 18 hores.

Es presenta una candidatura a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Ahir va finalitzar el termini de presentació de candidatures en el marc de l'11è Congrés.

més informació »

Actes previstos per la presentació de candidatures a la Secretaria General de CCOO de Catalunya en l'11è Congrés

Per poder presentar candidatura a la Secretaria General de CCOO de Catalunya s'haurà de tenir l'aval del 10% del quadre representatiu del congrés. Alhora, els candidats i candidates també podran recollir cinc mil avals, en suport físic i telemàtic, que hauran de ser recollits durant la fase del primer nivell d'elecció (entre el 12 de desembre i el 20 de gener de 2017).

Materials de debat de l'11è Congrés Confederal de CCOO d'Espanya

Ja estan publicats a la pàgina web confederal els materials de debat del 11è Congrés de CCOO d'Espanya (estatuts i propostes de resolució) per tal que puguin ser utilitzats per tota l'afiliació.

més informació »

Omple l'enquesta sobre opinions i actituds sociopolítiques de l'afiliació de CCOO de Catalunya

De cara a l'11è Congrés de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que és el moment en què s'aprova el projecte sindical per als propers anys, és necessari poder comptar amb el màxim nombre d'opinions i aportacions. La teva és molt important! És per això que et demanem que responguis l'enquesta sobre opinions i actituds sociopolítiques de l'afiliació de CCOO de Catalunya.

més informació »

Roda de premsa de Joan Carles Gallego sobre la renovació de la Secretaria General

El secretari general de CCOO de Catalunya valora la reunió del Consell Nacional del sindicat feta a Barcelona el dimecres 26 d'octubre de 2016.

Pla d'acció de l'11è Congrés de CCOO de Catalunya

El present document estableix el conjunt de propostes polítiques i de treball pels propers quatre anys del conjunt de les organitzacions confederades a la Comissió Obrera Nacional de Catalunya. Fa un recorregut pels elements centrals de la vida política, econòmica i social de Catalunya i sobretot de les relacions de treball, els drets de les treballadores i treballadors i el seu dret d'organització en el sindicat garantint un espai per desenvolupar els valors col·lectius que representa la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

Normes de l'11è Congrés de CCOO de Catalunya

El Consell Nacional de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya va aprovar el 28 de setembre del 2016 les normes que, juntament amb els Estatuts del sindicat, seran les regles bàsiques sota les quals es desenvoluparà l'11è Congrés de CCOO de Catalunya.

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya convoca l'11è Congrés del sindicat

Dies 4, 5 i 6 d'abril de 2017 a Barcelona.

Memòria de la Conferència de Dones i Homes de CCOO de Catalunya

Amb el lema "#feminitzantCCOO", CCOO va obrir un debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere; participació i conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.

més informació »

Memòria de l'Assemblea sindical oberta

L'assemblea ha definit quines són les propostes i les formes de lluita i d'organització que ens serviran per fer front als nous reptes en relació amb les condicions de treball i vida, i fer que CCOO continuï sent el sindicat útil per construir un futur de drets i igualtat.

Programa d'acció de CCOO de Catalunya

Aprovat en el X Congrés (14, 15 i 16 de desembre del 2012).

Tot sobre el X Congrés de CCOO de Catalunya

El passat mes de desembre del 2012 es va celebrar el X Congrés de CCOO de Catalunya, on Joan Carles Gallego va resultar reescollit com a secretari general del sindicat. Feu clic per veure tota la informació sobre el X Congrés de CCOO de Catalunya